افتتاح رسمی شبکه های ورزش و پویا

 

پخش رسمی برنامه های شبکه های ورزش و پویانمایی (انیمیشن) سیما، از روز چهارشنبه بیست و هشتم تیر ماه ۱۳۹۱ به طور همزمان آغاز خواهد شد.

 

مراسم افتتاح رسمی این دو شبکه، صبح چهارشنبه (احتمالاْ از ساعت ۱۰:۳۰) به طور زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

 

چهارشنبه: افتتاح رسمی شبکه ورزش سیما

 

پخش آزمایشی برنامه های شبکه ورزش سیما از روز بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۹۰ از طریق فرستنده سوم دیجیتال در تهران (کانال ۳۴، فرکانس ۵۷۸) آغاز شده و قرار است صبح روز بیست و هشتم تیر ماه با حضور رییس جمهور و برخی دیگر از اعضای هیأت دولت رسماً افتتاح شود.

 

شایان ذکر است در حال حاضر شبکه ورزش سیما فقط در تهران و از طریق سیستم دیجیتال قابل دریافت بوده و از طریق ماهواره هم پخش نمی شود.

 

درباره پخش سراسری شبکه ورزش سیما بعد از افتتاح رسمی هنوز خبر جدیدی منتشر نشده، اما بعد از بروز اختلالات اخیر در سیستم دیجیتال کشور، امیدی برای جایگزینی این شبکه با یکی از شبکه های کم بیننده فرستنده های دیجیتال در شهرستانها به وجود آمده است؛ کاری که سازمان صدا و سیما در زمان اوج هیجان فوتبال و پخش بازیهای همزمان جام ملتهای اروپا از شبکه ورزش سیما در بهار ۹۱ و علی رغم درخواستهای فراوان از سوی شهرستانیها انجام نداد.

 

گفتنی است روز چهارشنبه همزمان با شبکه ورزش سیما، پخش رسمی برنامه های شبکه جدید پویانمایی (انیمیشن) هم آغاز خواهد شد. برنامه های شبکه پویا در تهران روزانه از ساعت 08:00 تا 24:00 از طریق فرستنده سوم و در برخی فرستنده های شهرستانها از ساعت 08:00 تا 13:30 بر روی کانال شبکه تهران قابل دریافت است.

 

چهارشنبه: افتتاح رسمی شبکه پویا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : مدیر وبلاگ |
  • شرم
  • وی جی وای ام